• تمامی قوانین فروشگاه بصورت کامل و بدون نقص اجرا خواهند شد و امکان تغییر قانون فروشگاه بدست مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

  • توجه داشته باشید که تمام اصول و رویه‏‌های فروشگاه کادشاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و کاربران نیز موظف به رعایت قوانین فروشگاه میباشند. در صورتی که در قوانین و خدمات ما تغییراتی ایجاد شود ، در همین برگ منتشر یافته و یا به روز رسانی می شود و شما با هر بار خرید از فروشگاه ، قوانین سایت را میپذیرید.

قوانین سایت

  • این سایت متصل به درگاه های پرداخت اینترنتی متصل به شاپرک بوده و تمامی تراکنشات با امنیت کامل انجام خواهند شد.
  • مشتری موظف است که هنگام ثبت نام اطلاعات خود را صحیح وارد کند و در وبسایت احراز هویت خود را از طریق شماره همراه خود ( بصورت پیامک ) انجام دهد.
  • وبسایت فقط در ساعات کاری مشخص شده فعالیت دارد و در صورتی که سفارش در خارج از این ساعات ثبت شود ، امکان تاخیر وجود داشته و مشتری حق اعتراض ندارد.
  • مسئولیت استفاده از حساب کاربری هر کاربر ، بر عهده صاحب شماره همراه ثبت نام شده در سایت می باشد.
  • تمامی کاربران برای ایجاد حساب کاربری در سایت ، باید از اطلاعات متعلق به خودشان استفاده کنند.
  • پس از ثبت سفارش، امکان تعویض محصول خریداری شده توسط مشتری وجود ندارد.
  • در صورت قفل شدن اکانت ، غیرفعال شدن اکانت و یا هر گونه ایراد دیگری ، فروشگاه به هیچ عنوان مسئولیتی را قبول نمیکند.
  • پیگیری مشتری محترم تا ۳۰ روز بعد از ثبت سفارش
  • اگر مشتری پس از “۳۰ روز” برای دریافت محصول خود مراجعه و اقدام نکند و جواب ما را ندهد به معنای انقضای سفارش و برابر با عدم برگشت هیچگونه مبلغی میباشد.
  • مشتری محترم می‌بایست در کمتر از ۲۴ ساعت پیگیر سفارش خود باشد، فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در برابر پیگیری سفارش مشتری محترم ندارد و عواقب ناشی از عدم پیگیری به موقع سفارش بر عهده‌ی مشتری می‌باشد.
  • در صورت اشتباه بودن اطلاعات و پیگیری سفارش توسط خریدار پس از چند ساعت/ روز انجام شود ، در صورت افزایش قیمت محصول خریداری شده، خریدار میبایست مبلغ ما به التفاوت را واریز نماید.
  • همچنین در صورت هرگونه تهدید ، بی احترامی ،فحاشی و تهمت زدن شخص خریدار به مجموعه کادشاپ و پرسنل کادشاپ در این خصوص باعث لغو کامل  سفارش ایشان گردیده و مبلغ سفارش ایشان مسترد نخواهد شد و مشتری محترم حق اعتراضی ندارد.
  • فروشگاه کادشاپ، اختیار دارد تا متن قوانین را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد.
  • ثبت سفارش در این وب سایت به منزله ی پذیرفتن قوانین و مقررات ما می باشد، پس در صورتی که با هریک از قوانین ما مخالفت دارید لطفا سفارشی ثبت ننمایید.
  • درخواست عودت وجه یا تعویض بعد از “تکمیل سفارش” فقط زمانی امکان پذیر است که اشتباه نه از سمت مشتری، بلکه از طرف پرسنل فروشگاه کادشاپ باشد.

قوانین بازگشت وجه

  • فروشگاه صرفا وظیفه پرداخت و فعال کردن ( اکتیو کردن ) محصول درخواستی مشتری را بر روی اکانت ارائه شده توسط مشتری را دارد.

    در صورت ارائه اکانت اشتباه، مسئولیت آن بر عهده مشتری می باشد.

  • در صورت افزایش قیمت محصول یا قیمت ارز ، انجام سفارش متوقف شده و مشتری میباییست برای فعال سازی مابقی مبلغ را واریز کند. لازم به ذکر است که در این صورت، مشتری میتواند سفارش خود را لغو کند و درخواست عودت وجه دهد.

  • برای بازگشت وجه، باید شماره شبا  را برای ما ارسال کنید. روند بازگشت وجه ممکن است بین ۳ الی ۷ روز کاری زمان ببرد و مشتری حق اعتراض ندارد.

  • با توجه به مجازی بودن محصولات سایت، در صورت دریافت کالا یا خدمات امکان لغو سفارش و عودت وجه پرداختی وجود ندارد زیرا سفارش انجام شده و امکان برگشت هزینه میسر نمیباشد.

  • قوانین باندلهای گیفتینگ کالاف دیوتی

  • یکی از عوامل اینکه گیفت کردن یا رکوئست دادن طول میکشه شلوغی سفارشات هست که البته نهایت اعلام نتیجه ۴۸ ساعت میباشد
  • عامل سوم ، باگ owned که مربوط به اپلیکیشن کالاف میباشد و از طرف ما نیست ، در صورت بوجود اومدن این مشکل باندل مورد نظر تعویض میشه .
  • اما نهایت تلاشمون رو میکنیم تا سفارش مشتری دچار مشکل نشه
  • فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال تغییر سیاست ها و تغییر رویه گیفت باندل ها ندارد و در صورت پیش آمدن هر گونه تغییر یا اصلاحات در فرایند گیفت مسئولیتی متوجه مجموعه کاد شاپ نمیباشد و مشتری محترم حق اعتراضی ندارد.